Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

My first jumpsuit!!!



Γεια σας, γλυκούλια μου!!!
Πήγατε διακοπές ή τώρα ετοιμάζεστε???

Hello, sweeties!!!
Are you in holidays or you preparing to go???

Σήμερα θα μοιραστώ την εμπειρία μου με την πρώτη μου φόρμα!
Και ναι, είναι αλήθεια, δεν είχα ξαναφορέσει!

Today, i will share my experience with my first jumpsuit!
And yes, it's true, i haven't wear before!

Μου αρέσουν πολύ αλλά είχα πειστεί ότι ταιριάζουν στις άλλες κοπέλες και όχι σε μένα, ώσπου δοκίμασα μία και την πήρα.

I did like jumpsuits but i was convinced that they didn't suit me, until the day that i try one and i bought it.


Κυριολεκτικά την έχω λατρέψει!!! ;)
Είναι άνετη, μοδάτη, φοριέται από το πρωί μέχρι το βράδυ και δεν ταλαιπωρείσαι να συνδυάσεις το πάνω με το κάτω.
Τη φοράς και έφυγες! Τέλειααααα!!!

Of course, i love it!!! ;)
It's comfortable, fashionable, you can wear it all day long and you don't have to match two pieces of clothing.
You wear it and you can go! Awesomeeeee!!!


Φόρμα- Jumpsuit: H&M
Κολιέ- Necklace: Claire's

Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε καλά, να χαμογελάτε και να εντυπωσιάζετε!!!
Καλές διακοπές και Καλές βουτιές!!!

Enjoy your summer holidays and keep smiling!!!
Thanks for stopping by!!!

Big kisses,
ViX!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου