Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Bells on my sleeves!!!


Γεια σας, γλυκούλια μου!
Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι ξανά εδώ και σας εύχομαι ένα χαρούμενο και απολαυστικό καλοκαίρι!


Hello, my lovely friends!
I'm super happy to be here again and i wish you a very pleasant summer!

Σας ζητώ συγνώμη που έχω να γράψω 2 μήνες αλλά θα προσπαθήσω να είμαι εδώ περισσότερο! :)

I'm very sorry to not post for over 2 months but i'll try my best this time! :)




Ο καιρός είναι λίγο περίεργος ακόμα και το ιδανικό μπλουζάκι είναι με μανίκι τριών τετάρτων ώστε ούτε να κρυώνουμε, ούτε να ζεσταινόμαστε. Εγώ επέλεξα ένα καμπάνα μανίκι, που είναι πολύ μόδα φέτος, και θυμίζει μία πιο ανέμελη εποχή.

Weather is not very hot so i think a blouse with three quarters sleeve is the best solution so we'll not be hot or cold. I chose a bell sleeve, so fashionable this year, and it's really so funky.



Μπλούζα- Blouse: Lace
Παντελόνι- Pants: Bershka
Γυαλιά- Sunglasses: Optika mati-mati

Τόπος- Location: Porto Heli

Μέχρι την επόμενη φορά, να είστε καλά, να χαμογελάτε και να εντυπωσιάζετε!!!

Thanks for stopping by!!!
Keep smiling!

Love,
ViX!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου